VÝZVA NA PREDKLADANIE CENOVÝCH PONÚK A STANOVENIE PREDPOKLADANEJ HODNOTY ZÁKAZKY
v rámci prieskumu trhu podľa § 117 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej ako „ZVO“)
- Identifikácia verejného obstarávateľa
Názov: ESTHER
Sídlo: R. Dilonga 127/2, 920 01 Hlohovec
IČO: 42163129
Kontaktná osoba: Mgr. Michaela Bistáková
E-mail: estherobcianskezdruzenie@gmail.com
Tel. č.: +421 909 163 610
- Názov predmetu zákazky
Interiérové vybavenie/nábytok
- Opis predmetu zákazky
Predmetom zákazky je dodávka nábytku do priestorov zariadenia núdzového bývania ESTHER so sídlom na ulici R. Dilonga 127/2 v Hlohovci, určeného na poskytovanie sociálnej služby pobytovou formou pre týrané ženy s deťmi. Interiérové vybavenie pozostáva z vybavenia izieb, chodieb, kúpeľní, kuchyne a priestorov pre zamestnancov.
Podrobný opis predmetu zákazky je prílohou č. 1 tejto výzvy.
- Miesto a termín realizácie
Miesto plnenia predmetu zákazky: Hlohovec, R. Dilonga 127/2
Termín dodania: 30 dní od vystavenia objednávky
- Rozdelenie predmetu zákazky
Predmet zákazky sa nedelí na časti. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky na celý predmet zákazky.
- Variantné riešenie
Variantné riešenie sa nepripúšťa.
- Predpokladaná hodnota zákazky
Vzhľadom na finančný limit vymedzený verejným obstarávateľom pre túto zákazku vo výške do 18.770,- EUR celkom s DPH (15.016,- EUR bez DPH), slúži táto výzva na predloženie cenovej ponuky na stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky a zároveň aj na výber úspešného uchádzača.
- Financovanie predmetu zákazky
Z dotácie z rozpočtovej rezervy predsedu vlády Slovenskej republiky v oblasti pomoci obetiam domáceho násilia.
- Podmienky predkladania cenových ponúk
Cenová ponuka musí obsahovať identifikačné údaje uchádzača: obchodné meno a sídlo uchádzača, IČO, DIČ, IČ DPH, telefón, e-mail, webová stránka, bankové spojenie, číslo účtu a pod.
Cenové ponuky sa predkladajú
- v slovenskom alebo českom jazyku,
- e-mailom na e-mailovú adresu: estherobcianskezdruzenie@com.
V predmete e-mailu je potrebné uviesť: Prieskum trhu „Interiérové vybavenie/nábytok“ a obchodné meno uchádzača.
- Mena a ceny uvádzané v cenovej ponuke
Uchádzač navrhovanú cenu uvedie v EUR v zložení
- navrhovaná cena bez DPH,
- výška DPH (ak nie je platca DPH uvedie DPH 0,00 Eur) a upozorní na túto skutočnosť,
- navrhovaná cena vrátane DPH.
Cena sa zaokrúhľuje maximálne na dve desatinné miesta. Cena musí byť uvedená ako konečná, vrátane všetkých nákladov súvisiacich s realizáciu predmetu zákazky (t.j. vrátane dopravy). Ak uchádzač nie je platiteľom DPH, uvedie navrhovanú zmluvnú cenu celkom. Na skutočnosť, že uchádzač nie je platiteľom DPH, upozorní v cenovej ponuke.
- Lehota na predkladanie cenových ponúk
01.02.2022 do 20:00 hod.
- Lehota viazanosti ponúk
do 31.03.2022
- Podmienky účasti
Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZVO. Teda musí byť oprávnení dodávať tovar v rozsahu, ktorý zodpovedá opisu predmetu zákazky a uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Verejný obstarávateľ overí splnenie podmienok účasti náhľadom do registra na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk alebo do zoznamu hospodárskych subjektov a registra osôb so zákazom, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. V prípade pochybností je uchádzač povinný v lehote určenej verejným obstarávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO.
- Kritériá na vyhodnotenie ponúk
Najnižšia cena celkom za celý predmet zákazky.
- Výsledok verejného obstarávania
Výsledkom vereného obstarávania bude stanovenie predpokladanej hodnoty zákazky a vyhotovenie objednávky úspešnému uchádzačovi. Verejný obstarávateľ oznámi úspešnému uchádzačovi výsledok verejného obstarávania e-mailom.
- Ďalšie informácie
Všetky náklady spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša uchádzač bez finančného
nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania.
V Hlohovci, dňa 25. 01. 2022
…………………………………………….
Mgr. Michaela Bistáková
predseda ESTHER
Prílohy:
Príloha č. 1 – Opis predmetu zákazky